Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj mobilní aplikace pro hudebníky
Novotný, Miroslav ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kutišová, Magda (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh a vývoj aplikace pro hudebníky na platformě Android. Teoretická část práce je koncipovaná jako úvod do teorie zvuku. Nejprve se ovšem věnuji popisu architektury systému Android a jednotlivým komponentám, které ji tvoří. Následují kapitoly zkoumající zvuk od jeho vzniku, přes proces převodu do digitální podoby, až k popisu jednotlivých rozhraní pro jeho zaznamenávání a zpracovávání v prostředí systému Android. Praktická část je pak věnovaná návrhu a vývoji aplikace, která slouží jako pomůcka při cvičení hry na hudební nástroj. Tvoří ji komponenty: ladička, metronom a EarTrainer. Pro realizaci ladičky bylo nutné nastudovat potřebnou teorii, nutnou pro podporu hlavní funkcionality výpočtu frekvence ze zaznamenaného audiosignálu. Z tohoto důvodu se v práci nachází i teoretický úvod do Fourierových transformací. Poslední část je věnovaná srovnání přesnosti výpočtu komponenty ladička s konkurencí. Výsledná aplikace byla publikována na Google Play.
Systém pro správu úkolů na platformě Android navržený podle metodiky Material Design
Haubert, Marek ; Šlajchrt, Zbyněk (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat vývoj uživatelského rozhraní aplikace na platformě Android. V úvodu práce je krátce představen operační systém Android a popsána architektura aplikací. V dalších kapitolách následuje popis komponent uživatelského rozhraní včetně praktických ukázek jejich použití v aplikaci. Důraz je kladen na vývoj v souladu s grafickou specifikací Material Design a se zásadami správného návrhu a vývoje Android aplikací. V praktické části práce je popsán postup při vývoji uživatelského rozhraní na ukázkové aplikaci. Práce je určena začínajícím vývojářům mobilních aplikací pro výuku vývoje uži-vatelského rozhraní, ale může být užitečná i pro pokročilejší vývojáře, kteří se ještě neseznámili se specifikací Material Design.
Vývoj a publikace aplikace pro platformu Android
Plevka, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Cílem této práce je přiblížit čtenáři postupně průběh procesu vývoje a publikace aplikace na mobilní platformu Android, která je praktickou částí této práce. Tato aplikace se zabývá dynamickou správou sbírek na základě čárových či QR kódů. Mimo jiné umí komunikovat se vzdálenou databází na internetovém serveru. Postupné části procesu vývoje jako analýza, návrh a následná veřejná publikace jsou popsány v teoretické části této práce. Poslední část pojednává o možnostech propagace aplikace na internetu.
Vývoj aplikací pro mobilní operační systém Android a jejich monetizace
Šesták, Jan ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Cílem práce je uvést v širších souvislostech platformu Android, její historii, vývoj a srovnání s konkurencí na současném trhu. Na ukázkové aplikaci představím principy vývoje pro operační systém Android včetně vytvoření ukázkové aplikace. V dalších částech se budu věnovat zmapování modelů monetizace, která doplním o reálná data aplikací českých a zahraničních vývojářů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.